Baserrian hobeto mantendu da hitanoa
Hizlaria(k): Anjel Akizu Gaztañaga (1949) Koldo Zubizarreta Lasagabaster (1949) Herria: Aretxabaleta (Gipuzkoa)
Baserritarrak ziren batez ere hika erabiltzen zutenak. Kalean gazteleraren eragin handiagoa zegoen eta, beraz, euskara zein hika gutxiago entzun eta erabiltzen ziren. Baserrietan hobeto mantendu da euskara, baita bere forma guztiak ere, hitanoa barne.
Informazio gehiago: Baserrian hobeto mantendu da hitanoa
Hitanoari buruzko pasarteak
-
Emakumezkoei hika egiteko erronka
David Arrieta Armendariz (1964) Antton Lezeta Abasolo (1964)
Eskoriatza
-
Beste herrialde batzuetatik etorritakoen semeak toka
Leire Larrañaga Sudupe (1981)
Azkoitia
-
Hikaren erabilerari lehentasuna, ez zuzentasunari
Jon Axpe Altube (2008) Iñigo Ugarte Zubia (2007)
Oñati
-
Hika egiteagatik, zigortuak
Maria Luisa San Sebastian Larraza (1947) Maribel San Sebastian Larraza (1944)
Orio
-
Mutilek neskei gaizki hika sarritan
Alaia Beitia Bolinaga (1985)
Oñati
-
Fidela Bernat erronkariarrak beti noka
Koldo Artola Kortajarena (1938)
Donostia
-
Zergatik galdu da hika?
Eli Igarzabal Erostegi (1947) Mila Martinez de Zuazo Unzurrunzaga (1943) Sara Martinez de Zuazo Unzurrunzaga (1944) Mariaxun Villar Lizarazu (1948)
Oñati
-
Nork erabiltzen zuen hika?
Mila Maiztegi Bengoa (1949) Maria Jesus Markuleta Lete (1952) Belen Zumalde Barrena (1963)
Oñati
-
Hikak konfidantza eta gertutasuna ematen ditu
Inma Gaztañaga Txintxurreta (1948) Joxepi Letona Badiola (1944)
Arrasate
-
Hitanoa eta iseka egiteko hitzak
Irune Elizagoien Bizente (1993) Itsaso Elizagoien Bizente (1995)
Etxalar