Kontzientzia linguistikoa eta mudantza hitanora
Hizlaria(k): Amaia Pagaldai Urrutia (1961) Herria: Arrasate (Gipuzkoa)
15-16 urterekin bazuen kontzientzia politikoa, baina linguistikoa 17-18rekin etorri zitzaion, Magisteritza ikasten hasi zenean. Hasieran zuka eta gero hika. Koadrillako gehienak baserri ingurukoak ziren eta etxean hika entzundakoak.
Informazio gehiago: Kontzientzia linguistikoa eta mudantza hitanora
Hitanoari buruzko pasarteak
-
Animaliei eta landareei hika
Mari Karmen Inza Iñurritegi (1953) Marije Ugarte Garitaonandia (1956)
Oñati
-
Zergatik galdu da noka?
Esperanza Aiastui Aiastui (1942) Joxepi Arregi Aranburu (1936) Mariaxun Arregi Aranburu (1936) Pilar Guridi Aiastui (1935)
Oñati
-
Hitano gutxi, fraideen eraginez
Juan Iturriondobeitia Larruzea (1929)
Amorebieta-Etxano
-
Desberdina zen kaletarra edo baserritarra izatea
Mari Karmen Inza Iñurritegi (1953) Marije Ugarte Garitaonandia (1956)
Oñati
-
Hikak ematen duena II
Aintzane Agirre Urzelai (1981)
Oñati
-
Ezezagunei hika egitea, lotsagabekeria
Xeferi Erostarbe Lazkano (1933) Bittori Goitia Larrañaga (1928) Enkarna Grisaleña Gil (1928)
Oñati
-
Gaur egun tokari eta nokari ematen zaien irudia
Ainara Elortza Izagirre (1979)
Azkoitia
-
Hitanoa gazteagoek zergatik ez duten erabiltzen
Markel Arriolabengoa Martiarena (1990)
Arrasate
-
Hitanoa indartzearen alde
Karmen Irizar Aranguren (1948) Genaro Laskurain Lete (1942)
Antzuola
-
Laguna duen emakume batek hika egiten dio
Aintzane Agirre Urzelai (1981)
Oñati


