Zergatik galdu da noka?
Hizlaria(k): Mari Tere Azkoitia Guridi (1948) Maria Angeles Zelaia Zubia (1946) Jesusa Zumalde Barrena (1947) Herria: Oñati (Gipuzkoa)
Aspalditik datorren kontua dela diote, izan ere, betidanik hitz egin dute gizonek euren artean bai euskaraz, eta baita hika ere. Emakumeek, ordea, behin etxetik irtendakoan, ez zuten hika egiten, ordinarioa zelakoan. Oñatiko hitanoa.
Informazio gehiago: Zergatik galdu da noka?
Hitanoari buruzko pasarteak
-
Iturriotz: hikaren tenploa
Mari Jose Arana Aranburu (1950) Maillolli Manterola Arrieta (1953) Domi Unsain Iartzabal (1949)
Oiartzun
-
Mediku eta apaizei berorika
Manuela Oteiza Azpitarte (1938)
Azkoitia
-
Nagusiei eta emakumeei, beti "zuka"
Ramon Zabala Arruabarrena (1929)
Elgeta
-
Amak egiten dio hika
Nerea Agirre Kortabarria (1977)
Oñati
-
Gaur egungo gazteen hitanoa, desberdina
Esperanza Aiastui Aiastui (1942) Joxepi Arregi Aranburu (1936) Mariaxun Arregi Aranburu (1936) Pilar Guridi Aiastui (1935)
Oñati
-
Nortasun kolektiboak eraikitzen lagun dezake hitanoak
Jon Azkoaga Ugalde (1985)
Arrasate
-
"Araozgoak bezelakoak behintzat ez izan"
Mirari Guridi Grisaleña (1955) Agurtzane Zumalde Barrena (1956) Koldo Zumalde Barrena (1957)
Oñati
-
Arrasaten euskaraz soilik baserritarrekin
None Zumalde Zumalde ahizpak ()
Oñati
-
Sozializatzeko moduak
Beatriz Irizar Elortza (1948)
Oñati
-
Hika gehiago erabiltzen dute mutilek
Mertxe Arregi Erostarbe (1953) Rosa Igartua Urkia (1952)
Oñati