Gizakumeen arteko hikak "bizirauteko eremu" bat izan du
Hizlaria(k): Maider Irizar Kortabarria (1975) Herria: Oñati (Gipuzkoa)
Elkarrizketatzaileak dio mutilen kasuan ez dela etenik egon hitanoaren transmisioan. Gizakumeen arteko hikak "bizirauteko eremu" bat izan du, eta emakumeenak ez. Hitanoa zatartzat jo zuten.
Informazio gehiago: Gizakumeen arteko hikak "bizirauteko eremu" bat izan du
Hitanoari buruzko pasarteak
-
Hizkuntzaren zuzentasunaren alde
Iñaki Dorronsoro Maioz (1994)
Ataun
-
Kalean, hikaren erabilera okerra
Mertxe Arregi Erostarbe (1953)
Oñati
-
Biloba mutilekin eta lagunekin hika
Andoni Sagarna Izagirre (1947)
Donostia
-
Hika egitea ez dute konfiantzarekin lotzen
David Arrieta Armendariz (1964) Antton Lezeta Abasolo (1964)
Eskoriatza
-
Hika eta berorika
Antonia Iztueta Jauregi (1931)
Zaldibia
-
Hitanoa eskolan, teorikoki bai, baina praktikarik ez
Patxi Castillo Graziarena (1992) Maialen Chantre Irazoki (1991)
Bera
-
Unibertsitatean euskalki ezberdinetakoak eta hitano gutxi
Irati Lizarralde Alberdi (2004) Leire Lizarralde Alberdi (1999)
Azkoitia
-
Emakumeak sozializatzeko aukera gutxiago
None Zumalde Zumalde ahizpak ()
Oñati
-
Hika indartzeko aukerak
Josu Lasagabaster Altube (1980) Aitor Zubizarreta Zubia (1979)
Aretxabaleta
-
Berorika sekula ere ez: “behorrak mendian ibiltzen dira”
Hilario Lekuona Mitxelena (1931)
Urnieta