Gizakumeen arteko hikak "bizirauteko eremu" bat izan du
Hizlaria(k): Maider Irizar Kortabarria (1975) Herria: Oñati (Gipuzkoa)
Elkarrizketatzaileak dio mutilen kasuan ez dela etenik egon hitanoaren transmisioan. Gizakumeen arteko hikak "bizirauteko eremu" bat izan du, eta emakumeenak ez. Hitanoa zatartzat jo zuten.
Informazio gehiago: Gizakumeen arteko hikak "bizirauteko eremu" bat izan du
Hitanoari buruzko pasarteak
-
Hika: etxean, eskolan eta auzoan
Agurtzane Zumalde Barrena (1956) Koldo Zumalde Barrena (1957)
Oñati
-
Hiketan egitea bekatu
Jesusa Izagirre Esturo (1928)
Amorebieta-Etxano
-
Euskararen egoera garai batean
Fernantxo Intxaurrandieta Aizpurua (1947)
Lezo
-
Emakumeak komunikatzaileago
Ixabel Jauregi Alberdi (1956)
Azkoitia
-
Gizonek emakumeei toka
Uxue Alberdi Estibaritz (1984)
Elgoibar
-
Bere buruari hika
Amaia Arana Beitia (1963) Beronika Garai Urkia (1962) Koldo Zubizarreta Arenaza (1961)
Arrasate
-
Gatzagako hitano ikastaroa
Joxerra Agirreurreta Zeziaga (1959)
Arrasate
-
Semeari hika, alabari zuka
Esther Goikolea Zabala (1943) Patxi Goikolea Zabala (1933)
Arrasate
-
Hitanoaren galeraren arrazoiak
None Zurutuza Urrutia anai-arrebak ()
Oñati
-
Ramonek semeei zuka; Maritxuk alabei hika
Maritxu Arrese Letona (1945) Ramon Arrese Letona (1949)
Eskoriatza