Hitanoa kritikatu izan da, generoa bereizten duelako
Hizlaria(k): Iñaki Dorronsoro Maioz (1994) Herria: Ataun (Gipuzkoa)
Hitanoari egin izan zaion kritiketako bat generoa bereiztearena da. Iñakik garbi du euskarak berez ez duela generorik, baina egia da hitanoak hartzailearen generoa kontuan hartzen duela. Bere ustez hitanoa berreskuratzea da lehentasuna eta ondoren etorriko litzateke generoaren auzia konpontzea. Berorika galdu egin zen eta hitanoarekin gauza bera gerta daitekeela ikusten du. Hitanoa ez da gauza berri bat, lehendik geneukan zerbait berreskuratzea baizik.
Informazio gehiago: Hitanoa kritikatu izan da, generoa bereizten duelako
Hitanoari buruzko pasarteak
-
Hika gurasoengandik jaso
Pili Irazabal Gorosabel (1953)
Oñati
-
Etxezarreta baserriko kapera
Joxepa Arregi Egidazu (1919)
Arrasate
-
Ezin hikarik egin
Mari Karmen Inza Iñurritegi (1953) Beatriz Ugarte Garitaonandia (1961) Marije Ugarte Garitaonandia (1956)
Oñati
-
Militantzia eta konpromisoa lehen eta orain
Mireia Arrieta Lete (1979) Juxe Zuazua Eguren (1964)
Aretxabaleta
-
Inguruetako umeak Etxezarretara joaten ziren
Joxepa Arregi Egidazu (1919)
Arrasate
-
Umetako jolasak: txirikiletan
Esperanza Aiastui Aiastui (1942) Joxepi Arregi Aranburu (1936) Mariaxun Arregi Aranburu (1936) Pilar Guridi Aiastui (1935)
Oñati
-
Hika baserritarrena, eta baserritarrak zapalduta
Karmen Irizar Aranguren (1948) Genaro Laskurain Lete (1942)
Antzuola
-
Hitanoaren, eta bereziki nokaren, galera
Lurdes Badiola Aranguren (1960) Pello Legorburu Ibarguren (1956)
Antzuola
-
Anai-arreben artean zuka; anaiak lagunekin hika
Maider Irizar Kortabarria (1975)
Oñati
-
Euskararen prestigioa gainbehera
Jasone Gorroño Aldai (1954) Mila Zubizarreta Unanue (1948)
Aretxabaleta