Hitanoa kritikatu izan da, generoa bereizten duelako
Hizlaria(k): Iñaki Dorronsoro Maioz (1994) Herria: Ataun (Gipuzkoa)
Hitanoari egin izan zaion kritiketako bat generoa bereiztearena da. Iñakik garbi du euskarak berez ez duela generorik, baina egia da hitanoak hartzailearen generoa kontuan hartzen duela. Bere ustez hitanoa berreskuratzea da lehentasuna eta ondoren etorriko litzateke generoaren auzia konpontzea. Berorika galdu egin zen eta hitanoarekin gauza bera gerta daitekeela ikusten du. Hitanoa ez da gauza berri bat, lehendik geneukan zerbait berreskuratzea baizik.
Informazio gehiago: Hitanoa kritikatu izan da, generoa bereizten duelako
Hitanoari buruzko pasarteak
-
11 urterekin hasi zen lanean: errekauak, iturrira uretara...
Bartolo Arriola Garate (1912)
Eibar
-
Fideoa, makarroiak eta sakarina kontrabandoan
Argi Larrañaga Aldazabal (1933)
Azkoitia
-
Senarra basoan lanean, dirua irabazteko
Pilar Galarraga Urkizu (1931)
Errezil
-
Ihauterietan esne-saltzailearen kamioian ihesi
Maria Jesus Sagastibeltza Zabaleta (1931)
Leitza
-
Hiruzpalau gazta egiten zituzten egunean
Joxe Iturbe Garai (1933)
Arrasate
-
Etxezarreta inguruko baserri aberatsena
Joxepa Arregi Egidazu (1919)
Arrasate
-
Mundu birtualaren eragina hizkuntza-ohituretan
Iñaki Dorronsoro Maioz (1994)
Ataun
-
Elizaren eta abadeen indarra; aldaketa Gabilondo abadearekin
Xeferi Erostarbe Lazkano (1933) Bittori Goitia Larrañaga (1928) Enkarna Grisaleña Gil (1928)
Oñati
-
Angulak eskuz harrapatzen ziren
Benito Aranburu Gaztañaga (1923) Juanito Galarraga Huegun (1943) Patxi Maioz Aizpurua (1939)
Usurbil
-
Nikaraguako emakume baten historia
Anttoni Nazabal Iztueta (1956)
Zaldibia