Seme-alabei hika ez transmititzeko arrazoiak
Hizlaria(k): Karmele Agirregabiria Agirre (1964) Axun Garai Errasti (1939) Herria: Eskoriatza (Gipuzkoa)
Berak gurasoengandik hika jaso arren, Axunek ez die seme-alabei transmititu, baina ez daki ziur zergatik. Senarrak ez zuen hika egiten eta, kalean ere ez zenez egiten, hori izango zela arrazoia uste du. Karmeleren kasuan, senarrarekin hika egiten du, baina, alabak jaio zirenean, haiei zuka egiten hasi ziren eta, nahiz eta koskortutakoan hika hasi, gerora kosta egiten dela ohiturak aldatzea dio. Hala ere, euren seme-alabek hika asko entzun dutela eta egiteko gai izango liratekeela uste dute.
Informazio gehiago: Seme-alabei hika ez transmititzeko arrazoiak
Hitanoari buruzko pasarteak
-
Hizkuntza bateratu baten abantailak
Xabier Elkorobarrutia Letona (1966) Igor Herrarte Letona (1978)
Arrasate
-
Noka nola berreskuratu
Aintzane Agirre Urzelai (1981)
Oñati
-
Euskara eskura izanda, erdaraz
Mila Etxezarreta Agirre (1957) Joxe Mari Mendizabal Lete (1955)
Antzuola
-
Otarreen erosleak lehen eta orain
Juan Zabaleta Aramendi (1935)
Azpeitia
-
Emakumeen formak berreskuratu beharra
Maider Irizar Kortabarria (1975)
Oñati
-
Irakasleen aldetik, hikarekiko eta euskalkiarekiko interes gutxi
Amaia Aiastui Leibar (1956) Primi Iñarra Leibar (1956)
Arrasate
-
Taloa, morokila eta perretxikoak
Gregorio Mugerza Buruaga (1918)
Ermua
-
`Aitona eta biloba´, euskarazko lehen antzezlana
Patxi Lizarralde Iriondo (1936)
Elgoibar
-
Ama eta izeba Berrizko markesarentzat beharrean
Mari Tere Alberdi Olabegoia (1944) Antonio Barajuen Oregi (1942)
Berriz
-
Eskola garaiko istorioak
Anjel Akizu Gaztañaga (1949) Koldo Zubizarreta Lasagabaster (1949)
Aretxabaleta