Zergatik galdu da noka?
Hizlaria(k): Mari Tere Azkoitia Guridi (1948) Maria Angeles Zelaia Zubia (1946) Jesusa Zumalde Barrena (1947) Herria: Oñati (Gipuzkoa)
Aspalditik datorren kontua dela diote, izan ere, betidanik hitz egin dute gizonek euren artean bai euskaraz, eta baita hika ere. Emakumeek, ordea, behin etxetik irtendakoan, ez zuten hika egiten, ordinarioa zelakoan. Oñatiko hitanoa.
Informazio gehiago: Zergatik galdu da noka?
Hitanoari buruzko pasarteak
-
Etxean hika jaso arren, seme-alabei ez diete egin
Itziar Arrieta Albizuri (1941) Olatz Arrieta Albizuri (1943)
Azkoitia
-
Ondo ikusten du gazteagoek berari hika egitea
Fernando Aranbarri Oiartzabal (1947)
Azkoitia
-
Itotakoak hondarretara ateratzen
Benito Aranburu Gaztañaga (1923) Juanito Galarraga Huegun (1943) Patxi Maioz Aizpurua (1939)
Usurbil
-
Otarregintzaren etorkizuna
Juan Zabaleta Aramendi (1935)
Azpeitia
-
Gudariei Bilbo defendatzera joateko dei egin zitzaien
Jose Zufiaurre Goia (1934)
Beasain
-
Herrian saltzen zuten behi-esnea
Anarro Imaz Agirre (1965)
Ataun
-
Abereei toka ala noka?
Anarro Imaz Agirre (1965)
Ataun
-
Taldean hika eta zuka nahasten direnean, arrarotasuna
Maider Irizar Kortabarria (1975)
Oñati
-
Zaharragoei, zuka
Mari Jose Arana Aranburu (1950) Maillolli Manterola Arrieta (1953) Domi Unsain Iartzabal (1949)
Oiartzun
-
Euskara batuaren eragina hikaren erabileran
Maritxu Arrese Letona (1945) Ramon Arrese Letona (1949)
Eskoriatza