Gizakumeen arteko hikak "bizirauteko eremu" bat izan du
Hizlaria(k): Maider Irizar Kortabarria (1975) Herria: Oñati (Gipuzkoa)
Elkarrizketatzaileak dio mutilen kasuan ez dela etenik egon hitanoaren transmisioan. Gizakumeen arteko hikak "bizirauteko eremu" bat izan du, eta emakumeenak ez. Hitanoa zatartzat jo zuten.
Informazio gehiago: Gizakumeen arteko hikak "bizirauteko eremu" bat izan du
Hitanoari buruzko pasarteak
-
Dena berrerabiltzen zen
Esther Goikolea Zabala (1943) Patxi Goikolea Zabala (1933)
Arrasate
-
Familia euskalduna izan arren, osaba-izebek erdaraz hitz egiten zuten
Luis Alberto Aranberri Mendizabal (1945)
Eibar
-
Emakumeek hika gutxiago egiteko arrazoiak
Karmele Agirregabiria Agirre (1964) Axun Garai Errasti (1939)
Eskoriatza
-
Gizonezkoen lanak, gogorragoak?
Mila Maiztegi Bengoa (1949) Maria Jesus Markuleta Lete (1952) Belen Zumalde Barrena (1963)
Oñati
-
Elkoroberezibar abizenari herentzia
Emeterio Elkoroberezibar Odriozola (1931)
Bergara
-
Ama alargun geratu zen zazpi umerekin
Joxe Joakin Sarasua Urkizu (1938)
Lezo
-
Hika ikastaroak eman izan ditu
Karmele Agirregabiria Agirre (1964)
Eskoriatza
-
Umetan baserritarra izatea eta erdaraz ez jakitea gogorra zen
Beronika Garai Urkia (1962)
Arrasate
-
Gaztelaniaz hitz egiteko sasoi bat izan zuten
Esther Learreta Errarte (1966) Junkal Perez Lizarralde (1967)
Arrasate
-
Mojekin ikasi zuen Mixerikordian
Argi Larrañaga Aldazabal (1933)
Azkoitia


