Hitanoa, ahalduntzerako tresna?
Hizlaria(k): Maider Irizar Kortabarria (1975) Herria: Oñati (Gipuzkoa)
Bere kasuan kontzientzia linguistikoarekin lotuta dago hitanoa erabiltzea. Ez du ahalduntze-prozesu moduan ikusten. Ez da kontziente izan nokaren galeraren arrazoiez, eta ez da emakume bila ibili hika egiteko: toka zein noka, biak berdin darabiltza. Baina uste du balio dezakeela berdinago sentitzeko.
Informazio gehiago: Hitanoa, ahalduntzerako tresna?
Hitanoari buruzko pasarteak
-
Nuarbe eta otarregintzaren arteko lotura
Juan Zabaleta Aramendi (1935)
Azpeitia
-
Hitanoaren etorkizuna
Karmen Irizar Aranguren (1948) Genaro Laskurain Lete (1942)
Antzuola
-
Emakumeek, ezkondutakoan, lana utzi?
Mari Karmen Inza Iñurritegi (1953) Marije Ugarte Garitaonandia (1956)
Oñati
-
Ohiturak aldatzea, oso zaila
Pili Irazabal Gorosabel (1953) Beatriz Irizar Elortza (1948)
Oñati
-
Aubixa aterpetxea
Jone Etxabe Garate (1946) Nekane Iturbe Balda (1940)
Elgoibar
-
Abarketak apurtu, erromerian dantzan
Imanol Amuriza Sarrionandia (1937)
Amorebieta-Etxano
-
Telefonica zentrala eta balkoietako zapiak
Lurdes Badiola Aranguren (1960) Pello Legorburu Ibarguren (1956)
Antzuola
-
Baserrian gustura egoten zen
Joxe Arriaran Aranburu (1926)
Arrasate
-
Aitak hika egin izan die, baina gazteenari ez
Amaia Aiastui Leibar (1956)
Arrasate
-
Hika, berrogei urtetik gorakoen artean bakarrik
Josu Lasagabaster Altube (1980)
Aretxabaleta