Hitanoa, ahalduntzerako tresna?
Hizlaria(k):
Maider Irizar Kortabarria (1975)
Herria: Oñati (Gipuzkoa)
Bere kasuan kontzientzia linguistikoarekin lotuta dago hitanoa erabiltzea. Ez du ahalduntze-prozesu moduan ikusten. Ez da kontziente izan nokaren galeraren arrazoiez, eta ez da emakume bila ibili hika egiteko: toka zein noka, biak berdin darabiltza. Baina uste du balio dezakeela berdinago sentitzeko.
Informazio gehiago: Hitanoa, ahalduntzerako tresna?
Hitanoari buruzko pasarteak
-
14-18 urte bitartean pertsianak muntatzen
Imanol Amuriza Sarrionandia (1937)
Amorebieta-Etxano
-
Galdu diren ohiturak
Anjel Akizu Gaztañaga (1949) Koldo Zubizarreta Lasagabaster (1949)
Aretxabaleta
-
Euskararekiko kontzientzia falta
Mireia Arrieta Lete (1979) Juxe Zuazua Eguren (1964)
Aretxabaleta
-
Zela bizi ondo
Karmen Irizar Aranguren (1948) Genaro Laskurain Lete (1942)
Antzuola
-
Goi aldeko baserrietan -dxe bukaera
Xabier Eizagirre Landa (1957)
Azkoitia
-
Seme-alabei zuka; semeek lagun artean hika
Mila Etxezarreta Agirre (1957) Joxe Mari Mendizabal Lete (1955)
Antzuola
-
Baserritar izatearren konplexua eta euskaltzaletasuna
Inma Gaztañaga Txintxurreta (1948) Joxepi Letona Badiola (1944)
Arrasate
-
Hitanoa berreskuratzeko, transmisioa
Mila Etxezarreta Agirre (1957) Joxe Mari Mendizabal Lete (1955)
Antzuola
-
Amak dantzarako astirik ez
Anttoni Nazabal Iztueta (1956)
Zaldibia
-
Heriotz gozoa
Maria Jesus Sagastibeltza Zabaleta (1931)
Leitza