Toka umetatik; noka beranduago
Hizlaria(k): Iñaki Dorronsoro Maioz (1994) Herria: Ataun (Gipuzkoa)
Senide guztiak mutilak dira eta, ondorioz, etxean toka zen nagusi. Hala ere, beti entzun izan du noka ere, gurasoek euren senideekin noka ere erabiltzen zutelako. Umetan toka egiten zuen mutilekin eta neskekin zuka. Nagusitu arte ez zen hasi noka erabiltzen, jakin arren. Euskaltegian lanean hasteak zerikusia izan zuen noka erabiltzearekin, ikasleei eskatzen ziena berak ez zuela betetzen sentitzen zuelako. Hasieran zukatik nokara aldatzea kosta arren, gaur egun denekin hika egiten du.
Informazio gehiago: Toka umetatik; noka beranduago
Hitanoari buruzko pasarteak
- 
					
					
					
					
					
					Lagunei hika; anaiari zuka
					Unai Urroz Guelbenzu (1993)
Doneztebe
 - 
					
					
					
					
					
					Errespetua baino gehiago, konfiantza kontua da hitanoa
					Esperanza Aiastui Aiastui (1942) Joxepi Arregi Aranburu (1936) Mariaxun Arregi Aranburu (1936) Pilar Guridi Aiastui (1935)
Oñati
 - 
					
					
					
					
					
					Zaharragoari hikarik ez
					Mila Martinez de Zuazo Unzurrunzaga (1943)
Oñati
 - 
					
					
					
					
					
					Anaiarekin saiatu da hika egiten
					Maider Irizar Kortabarria (1975)
Oñati
 - 
					
					
					
					
					
					Hitanoaren inguruko iritzia
					Enaitz Garcia Diosdado (2008) Irati Pelayo Osa (2008)
Oñati
 - 
					
					
					
					
					
					Hika, batzuekin bai, beste batzuekin ezin
					Mila Etxezarreta Agirre (1957) Joxe Mari Mendizabal Lete (1955)
Antzuola
 - 
					
					
					
					
					
					Laguna duen emakume batek hika egiten dio
					Aintzane Agirre Urzelai (1981)
Oñati
 - 
					
					
					
					
					
					Aretxabaletako euskalkiarekin konplexuak?
					Mireia Arrieta Lete (1979) Juxe Zuazua Eguren (1964)
Aretxabaleta
 - 
					
					
					
					
					
					Hika eta berorika
					Jose Agustin Amonarriz Otaegi (1927)
Anoeta
 - 
					
					
					
					
					
					Zer egin hika berreskuratzeko?
					Pili Irazabal Gorosabel (1953) Beatriz Irizar Elortza (1948)
Oñati
 


