Hikaren erabilera, genero kontua?
Hizlaria(k): Mirari Guridi Grisaleña (1955) Agurtzane Zumalde Barrena (1956) Koldo Zumalde Barrena (1957) Herria: Oñati (Gipuzkoa)
Zergatik gertatzen den ez dakite, baina hirukotea ere konturatu da hika mutilen artean bizi dela gehiago, nesken edo emakumeen artean baino.
Informazio gehiago: Hikaren erabilera, genero kontua?
Hitanoari buruzko pasarteak
-
Gurasoekin zuka, lagunekin hika
Joxe Mari Esnaola Garmendia (1930)
Azpeitia
-
Hitanoa ez emakume finentzat
Nerea Agirre Kortabarria (1977)
Oñati
-
Anaiekin hika, baina gurasoei berorika
Kontxita Zaldua Zabala (1924)
Urnieta
-
Hitanoaren gainbehera
Anjel Akizu Gaztañaga (1949) Koldo Zubizarreta Lasagabaster (1949)
Aretxabaleta
-
Toka eta noka
Leire Barbier (1988) Samuel Biscay (1988)
Aiherra
-
Emakumezkoei hika egiteko erronka
David Arrieta Armendariz (1964) Antton Lezeta Abasolo (1964)
Eskoriatza
-
Hika semeari bai, alabari ez
Amaia Arana Beitia (1963) Beronika Garai Urkia (1962) Koldo Zubizarreta Arenaza (1961)
Arrasate
-
Irakasleen aldetik, hikarekiko eta euskalkiarekiko interes gutxi
Amaia Aiastui Leibar (1956) Primi Iñarra Leibar (1956)
Arrasate
-
Emakumeei hika gizonen moduan egiten diete askok
Eli Igarzabal Erostegi (1947) Mila Martinez de Zuazo Unzurrunzaga (1943) Sara Martinez de Zuazo Unzurrunzaga (1944) Mariaxun Villar Lizarazu (1948)
Oñati
-
Hika irakasteko beharra ikusi zuten IRALEn
Xabier Eizagirre Landa (1957)
Azkoitia