Hitanoa, ahalduntzerako tresna?
Hizlaria(k): Maider Irizar Kortabarria (1975) Herria: Oñati (Gipuzkoa)
Bere kasuan kontzientzia linguistikoarekin lotuta dago hitanoa erabiltzea. Ez du ahalduntze-prozesu moduan ikusten. Ez da kontziente izan nokaren galeraren arrazoiez, eta ez da emakume bila ibili hika egiteko: toka zein noka, biak berdin darabiltza. Baina uste du balio dezakeela berdinago sentitzeko.
Informazio gehiago: Hitanoa, ahalduntzerako tresna?
Hitanoari buruzko pasarteak
-
Umeei zuka, gero hika
Xeferi Erostarbe Lazkano (1933) Bittori Goitia Larrañaga (1928) Enkarna Grisaleña Gil (1928)
Oñati
-
Kalean hika egitea gaizki ikusirik
Mari Tere Azkoitia Guridi (1948)
Oñati
-
Hitanoaren egoera Oñatin
Alaine Agirre Gorostiaga (2008) Izaro Agirre Zoilo (2008)
Oñati
-
San Antoniori hika
Amaia Arana Beitia (1963) Beronika Garai Urkia (1962) Koldo Zubizarreta Arenaza (1961)
Arrasate
-
Fidela Bernat erronkariarrak beti noka
Koldo Artola Kortajarena (1938)
Donostia
-
"Erregistro baten falta dugu"
Josu Garate Suinaga (1975)
Eibar
-
Neska eta mutil ez ziren berdin sozializatzen
Maider Irizar Kortabarria (1975)
Oñati
-
Noka beherantz, ez delako erabiltzen
Julen Aldalur Larrañaga (1999) Asier Odriozola Elorza (1999)
Azkoitia
-
Animaliei hika, baina erleei zuka
Karmele Agirregabiria Agirre (1964) Axun Garai Errasti (1939)
Eskoriatza
-
Alabei hika transmititzeko ahalegina; arauak hautsi beharra
Karmele Agirregabiria Agirre (1964)
Eskoriatza